Doprava
Podmínky dopravy
Montuj.cz se v souladu se svými hodnotami snaží recyklovat obalové materiály, proto při balení oblečení a doplňků využívat i obaly, které nejsou úplně nové.
GLS
Zboží Vám bude doručeno do 1–2 pracovních dnů od expedice zásilky.
Zboží můžete zaplatit předem bankovním převodem nebo platební kartou, nebo až při převzetí zboží dobírkou. Cena dopravy závisí na vybraném způsobu platby:
Platba převodem nebo platební kartou -> xx Kč
Platba dobírkou -> xx + xx = xx Kč
Emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny dispozic doručení. V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí 2 hodin včetně odkazu na sledování zásilky.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY
Reklamace mechanického poškození: Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 hodin u GLS nebo kontaktovat zákaznický servis na telefonu 567 771 111.
Platbu za cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním můžete uhradit následujícími způsoby:
V hotovosti nebo platební kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce.
Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. xxxxxxxxx/xxxx, vedený u společnosti xxx.
ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY
Zboží Vám bude doručeno do 1–2 pracovních dnů od expedice zásilky.
Zboží můžete zaplatit předem bankovním převodem nebo platební kartou, nebo až při převzetí zboží dobírkou. Cena dopravy závisí na vybraném způsobu platby:
Platba předem převodem nebo platební kartou -> xx Kč
Platba dobírkou -> xxx + xx = xxx Kč
Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do hmotnosti 30 kg. Všechny ceny dopravy jsou uváděny s DPH. Zásilku můžeš sledovat pomocí služby Track&Trace od České pošty.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY
Reklamace mechanického poškození: Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy, případně kontaktovat centrum České pošty na telefonu 800 104 410.
Platba za cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním můžeš uhradit následujícími způsoby:
V hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce.
Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. xxxxxxxxx/xxxx, vedený u společnosti xxx.